Testimoni anònim però autèntic
Estem adormits – Estamos adormecidos

Des de que ha començat el procés de vacunació, he conegut uns quants casos de morts per la vacuna del Covid. El meu pare, com si res, em diu que a la dona d’un conegut seu, li van venir a posar la vacuna a casa i va morir només posar-li.

I un altre amic, em comenta que coneix tres casos de morts per la vacuna, i després de pensar-s’ho, ell i la seva família es posen la vacuna.

El pare d’una amiga es va tirar a la via del tren perquè no aguantava més per l’estrès de la pandèmia. Era una persona molt activa i amb les restriccions, la seva vida s’havia aturat. Era com una presó.

I ja el que faltava! Al lloc on treballo cauen com a mosques. No poden aguantar-se drets i cauen. Per sort, de moment cap mort.
Li pregunto a una de les persones que li ha passat, i em diu que és l’estrès de la feina. Que s’ha de prendre la vida d’una altra manera.

És una broma que no pensin que pot ser la vacuna! No havia passat mai.


Desde que empezó la vacunación he conocido unos cuantos casos de muerte por la vacuna del Covid.

Mi padre, como si nada, me dice que a la esposa de un conocido le fueron a poner la vacuna en casa y poco después, murió.
Otro amigo me comenta que conoce tres casos de muerte por la vacuna, y después de pensarlo, él y su familia deciden ponérsela.

El padre de una amiga se tiró a la vía del tren porque no aguantaba más el estrés por la pandemia. Era una persona muy activa y con las restricciones que hubieron, su vida de paró por completo. Era como una prisión.

Y lo que faltaba. En donde trabajo caen como moscas. No pueden aguantarse en pie y caen. Por suerte, de momento ninguno ha muerto. Cuando le pregunto a una de estas personas qué le ha pasado me dice: “-Es por el estrés del trabajo, tengo que tomarme la vida de otra manera”.
Es una broma que no piensen que podría ser por la vacuna. No había pasado nunca.