Dimarts 19 de gener (en català), jueves 21 de enero (en castellano) DESMUNTEM “OPERACIÓ CORVIR” Online a las 19:30h

Sesión 33ª

Dimarts, 19 de gener, 19:30 h. (En català: https://youtu.be/Mw-tMPrPBW8)

y jueves, 21 de enero, 19:30 h. (En castellano: https://www.twitch.tv/plural_21/)


Com desmuntar la genocida “Operació Corvir”? (III)

Trencant la primera (de 8) regla de joc de l’“Operació Corvir”:

¿Apareix a finals del 2019 una nova malaltia a la Xina
que ràpidament 1) es va atribuir a un nou virus, i 2) va ser convertida en una pandèmia?
Exigim proves científiques que diferenciïn “això” anomenat COVID-19 respecte de totes les malalties anteriors.

Exigim que les autoritats expliquin quines són les característiques biològiques/patològiques que els hi permeten afirmar que estem davant d’una nova malaltia.

I amb quina proves científiques van afirmar que la “nova malaltia” estava causada per “un nou virus”?

Si suposadament havia aparegut una nova malaltia desconeguda, ¿per què van prohibir fer autòpsies als primers morts? Les autòpsies haguessin ajudat a trobar les causes de la “nova malaltia” i verificar si realment un “nou virus” n’era responsable.

Exigim que PRESENTIN D’IMMEDIAT aquestes proves científiques els científics, mèdics, polítics,… OFICIALS que en nom de protegir-nos de la suposada “nova malaltia COVID-19″ en realitat estan destruint la societat i ens ESTAN AFEBLINT I MATANT.

Mentre no presentin les proves científiques aquí demanades, continuaré/continuarem afirmant -cada dia amb més força- que ELS EXPERTS OFICIALS, ELS POLÍTICS QUE ES DEIXEN ASSESSAR PER ELLS I ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ QUE ELS HI DONEN VEU PÚBLICA: 1) SÓN TOTS CRIMINALS!; 2) hem de portar-los a judici basant-nos en el «Codi de Nuremberg» contra l’experimentació mèdica forçosa i a la «Convenció de l’ONU per a la prevenció i sanció del genocidi».

NOTA IMPORTANT: “Prova científica” significa “article(s) publicat(s) en revista(es) científica(ques) que pugui(n) ser contrastat(s) per altres científics i per qualsevol persona que desitgi fer-ho”. “Prova científica” NO ÉS EN ABSOLUT les afirmacions que fan els experts oficials -per molts títols que tinguin- en rodes de premsa o en entrevistes als mitjans de comunicació. I encara menys “prova científica” és perquè no accepten cap confrontació amb els nombrosos experts crítics que tenen iguals o millors titulacions científiques però que són sistemàticament censurats.

Per Lluís Botinas, investigador independent, impulsor de LA GOTA CATALANA i president de Plural-21. En particular sobre salut, autor del llibre publicat https://plural-21.org/desmontar-el-sida/desmontar-el-sida-libro-cauac i del no-publicat https://plural-21.org/desmontar-el-sida/el-vih-sida-es-una-ficcion (que es poden baixar gratuïtament de la columna de l’esquerra del Web de l’associació Plural-21: https://plural-21.org/ )


¿Cómo desmontar la genocida “Operación Corvir”? (III)

Rompiendo la primera (de 8) regla de juego de la «Operación Corvir»:

¿Aparece a finales del 2019 una nueva enfermedad en China que rápidamente 1) fue atribuida a un nuevo virus, y 2) fue convertida en una pandemia?
Exigimos pruebas científicas que diferencien «eso» llamado Covid-19 respecto de todas las enfermedades anteriores

Exigimos que las autoridades expliquen cuáles son las características biológicas/patológicas que les permiten afirmar que estamos ante una nueva enfermedad.

Y, ¿con qué pruebas científicas afirmaron que la «nueva enfermedad» estaba causada por «un nuevo virus»?

Si supuestamente había aparecido una nueva enfermedad desconocida, ¿por qué prohibieron hacer autopsias a los primeros muertos? Las autopsias hubieran ayudado a encontrar las causas de la «nueva enfermedad» y verificar si realmente un «nuevo virus» era responsable.

Exigimos que PRESENTEN DE INMEDIATO estas pruebas científicas los expertos, médicos, políticos,… OFICIALES que, en nombre de protegernos de la supuesta «nueva enfermedad Covid-19», en realidad están destruyendo la sociedad y NOS ESTÁN DEBILITANDO Y MATANDO.

Mientras no presenten las pruebas científicas aquí demandadas, continuaré/continuaremos afirmando -cada día con más fuerza- que LOS EXPERTOS OFICIALES, LOS POLÍTICOS QUE SE DEJAN ASESORAR POR ELLOS Y LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN QUE LES DAN VOZ PÚBLICA: 1) ¡SON TODOS CRIMINALES!; 2) debemos llevarlos a juicio en base al “Código de Nuremberg” contra la experimentación médica forzosa y a la “Convención de la ONU para la prevención y sanción del Genocidio”.

NOTA IMPORTANTE: «Prueba científica» significa «artículo(s) publicado(s) en revista(as) científica(s) que pueda(n) ser contrastado(s) por otros científicos y por cualquier persona que desee hacerlo». NO ES EN ABSOLUTO «prueba científica» las afirmaciones que hacen los expertos oficiales -por muchos títulos que tengan- en ruedas de prensa o en entrevistas a los medios de comunicación. Y esas proclamas aún son menos «prueba científica» porque no aceptan confrontación alguna con los numerosos expertos críticos que tienen iguales o mejores titulaciones científicas pero que son sistemáticamente censurados, violando así su libertad de expresión y, sobre todo, el derecho de toda la población a la información.

Por Lluís Botinas, investigador independiente, impulsor de LA GOTA CATALANA y presidente de Plural-21. En particular sobre salud, autor del libro publicado https://plural-21.org/desmontar-el-sida/desmontar-el-sida-libro-cauac y del no-publicado https://plural-21.org/desmontar-el-sida/el-vih-sida-es-una-ficcion (que se pueden bajar gratuitamente de la columna de la izquierda de la Web de la asociación Plural-21:  https://plural-21.org/ )


Información relacionada:

Recomendamos: Lista de vídeos 30 Aniversario: https://www.youtube.com/watch?v=HzyscgoZl2A&list=PLS1h1Bp-Qvf6yGuZWW_v4mxNonGVVPKdI

Artículo de Lluís Botinas en Documentos para la reflexión nº 9, de la Liga para la Libertad de Vacunación: El montaje SIDA y cómo desmontarlo

En pie, sin miedo y sin bozal_ NO A LA VACUNA, por Txema, socio de Plural-21

Vídeo: ¿Conspiranoicos o rebeldes?, por Jesús García Blanca

¡ALERTA! ¿Es contraproducente el uso de los respiradores?

La Profecía Autocumplida: No comment

-Negarse por razones legales: documento-de-rechazo-test-1p

Negarse por razones legales, científicas y técnicas: –negarse-a-los-test-stop-6p

 

Todos los vídeos de las sesiones realizadas por Lluís Botinas desde el canal twitch se pueden descargar en:

https://archive.org/details/@plural-21

Brighteon (en castellano)

Brighteon (en català)

Emisiones anteriores:

Recopilación vídeos: Desmontando la “Operación Corvir”, desde el 18 de marzo

Recull vídeos: Desmuntant l’”Operació Corvir”, des del 14 d’abril