Judit Humet i M.Natalia Collado
Dilluns, 5 gener de 11 a 14h i de 17 a 20h (vigília de Reis)
Aquest projecte pictòric gira alentorn de l’energia femenina, el poder de les deesses, el misticisme de la natura i la mare terra. Està format per 16 obres de pintura a l’oli sobre tela de diferentes mides, 8 retrats i 8 paisatges els quals dialoguen entre si. Cada obra anirà acompanyada d’una essència aromàtica dissenyada especialment per evocar l’energia de cada deessa o paisatge representat.
Per una banda tenim les deeses, dones properes a l’artista com a protagonistes que representen alguns aspectes de l’energia femenina. Per altra banda tenim la natura, paisatges que representen el decurs del temps i les etapes de la vida, els quals es vinculen amb les deeses a través dels diferents elements naturals.
Una visió de la feminitat i la natura plena de respecte, connexió i espiritualitat.
L´exposició estarà disponible fins al 5 de gener de 2026.
Les artistes

Judit Humet
Ja des de l’adolescència la Judit va entrar en contacte amb el dibuix i la pintura, però no va ser fins anys més tard, de mans de la seva amiga i mentora Chari Muñoz, quan va descobrir la força del color i l’amor per la pintura. Després va ingressar a la facultat de Belles Arts de Barcelona on descobrí altres disciplines i es formà com a docent. Ara combina la docència d’art amb la pintura.
Pinta tot allò que l’envolta i fent-ho pot entendre millor tant el mòn com a ella mateixa.
Podeu seguir-la a instagram (@judithumet)
M.Natalia Collado
La Natalia va entrar en contacte amb la pintura a l’escola Savincens a mans de Teresa Llacèr. Després va estudiar a la Universitat de Belles arts. La seva curiositat l’ha portat a incorporar diferents llenguatges artístics i a formar-se com artista multidisciplinar, utilitzant la fotografía, la pintura i la imatge en moviment com a mitjà d’expressió.
Diversos viatges sobretot pel subcontinent asiàtic li van canviar totalment la manera de veure la vida i li han aportat una font d’inspiració sobretot mística que ha estat latent en tots els seus projectes.
Accés lliure
Us hi esperem
Benvinguts/des!
Plural-21. Associació per a tenir cura de la vida en un planeta viu
Passatge de Gaiolà, 24, local, 08013 Barcelona
entre c/ Mallorca y c/ Valencia, al lado de c/ Sicilia. A 130 m. de la Sagrada Familia
Metro: L2 y L5 Sagrada Familia; L4 Verdaguer. Bus: 6, 19, 33, 34, H10, D50, V19, M24
